Sunday, November 29, 2009

"Oh sina karrrvane lutika musi...!"

...ütleks selle peale Kärbes Jaak!!! /sunnitakse Lotet vaatama, nagu aru saate/ Tahtsin täna õhtul raporteerida töövõidust, aga pean ütlema, et jutt tuleb hoopis suurest pettumusest
Ma heegeldan paanidest koosnevaid kardinaid. Teen seda kiirustades, sest tähtaeg on kardinasoovijaga kokku lepitud. Heegeldan ära 10 tundi ja tokk Novita Kotiväkit saab otsa. Hoog on sees jube suur ja lasen endale tuua poest uue toki. Nüüd heegeldan veel oma kuus tundi ja siis paane lauale lapates tulebki see karvase lutikamusi koht. Klõpsa pildid suureks ja veendu ise, et üks tokk on teisest sigapalju erinevat tooni. Üks valge on valge, teine valge aga rohevalge! Päris kindlasti ei saa need 5+3 karidnapaani ühes kardinas koos lehvima!!! Nüüd sõltub Karnaluksist tellitud uuest partiist (kaks kilo korraga, et saaks kardinad valmis), kas korstnasse saab kirjutatud kuus või kümme tundi tööle kulunud aega. Sest poes, kust viimati ostetud sai, oli ka see tokk viimane ning uus partii... on väga vähetõenäoliselt kumbagi neist toonidest. Saadanas, ma ütlen!!!

2 comments:

Polkovnik (Kadri) said...

Ehhhhh... ma ütlen kohe....
Mis juhtub, kui neid koos valgendada? Ma pole mingi materjaliteadlane aga ma vist katsetaks, sest kaotada pole ju midagi.

Rees said...

Mis ma siin ikka valgendan... Kaheksa paani tehtud, aga üle 50ne veel teha. Ega neid kõiki ikka valgenda, parem arvestan väikese kaoga. Kahju ikkagi!

Related Posts with Thumbnails