Monday, August 8, 2011

Nädala algus... aga mitte, nagu tavaliselt

Tänase päevaga alanud nädal on mulle väga oluline. Esiteks- ma lõpetasin just pruudikleidi kudumise ja teiseks ülehomme on linnas kursused.

Pruudikleiti ma meelega praegu ei näita, sest ta on veel venitamata ja muidu rikuksin ära piduliste üllatusmomendi. Ma tean nüüd, et on ka neid, kes siin luurel käivad :-) Vabandust, aga pilti saab... varsti.

Kudumine päris ilma harutamiseta ei läinud. Ma tavaliselt ei salli harutamist ja väiksemate asjade puhul olen valmis kasvõi otsast algama, aga sellise suure töö puhul ei tulnud see mitte kõne allagi. Ah, aga sellest ma jõuan ju veel rääkida, kui pildimaterjal olemas on. Seniks vaadake töntsakavõitu  kavandit, mille paberile panin. Ajaviiteks ja näpuharjutuseks proovisin ka fototöötlusprogrammi jõudu selle peal. Päris lõpuni ära rikkuda ei suutnud.

Homse jooksul on veel võimalus registreeruda kolmapäevastele kudumiskursustele. Ülehomme nagunii on mul ilmavanalt tellitud vihmane päev, nii et kõik, kes marjapõõsaste vahelt seljasirutust vajavad, tulge Emma Leppermanni. Kliki sellele  postile ja loe, mis toimuma hakkab. On veel vabu kohti ka 17nda augusti kursusele.

No comments:

Related Posts with Thumbnails