Tuesday, August 16, 2011

Uudiskiri, mis külmaks ei jäta...

Rosegarden cardigan, WLD


Aja jooksul on mulle saadetud ja saadetakse ikka päris palju uudiskirju meilikasti. Mõned olen ise tellinud, aga mõnest ei saa ka korduvalt loobumismärkusi saates lahti (Halens näiteks on nagu tülikas takjas koera sabas...). Kangesti tahaks nüüd siinkohal kiruma hakata, aga jätan selle tegemata. Hakkan hoopis kiitma.

Pärast seda, kui ma olin kudunud paar  Rubyt, saabuvad mulle postkasti White Lies Designs´i uudiskirjad. Ikka mu enda soovil.

Need on nagu heas mõttes takjad- näed kena disaini ja oledki juba poolenisti mahamüüdud. Tuleb tunnistada, et hirmus armsad ja magusad on need mudelite puusajooned ja mustrid ja look üleüldse

*******
Tänane kudumiskursus oli üks väga armas õhtupoolik mulle. Tervitan kõiki Raplas käinuid!

Koju jõudsin kuidagi väga elevil ning rõõmsana. Ju oli siis ekstra tore rahvas, et energiat mitte ei läinud, vaid tuli juurde. Aitäh! Kui praegu kellaaega vaadata, siis mõistlik oleks  maha jahtuda, homme ka päev :-)

Kes musta lõnga sealt kaasa said, siis teile soovin kannatlikkust- mulle hakkas sellega kudumine alles pärast teist mustrikorda meeldima, kümmekond rida oli täiesti udupehme materjaliga harjumise aeg ja sõrmed ei kuulanud sõna, edasi läks juba mõnuga. Ärge siis alla andke!


Ja teadmiseks ülejäänutele- kolmapäevasele kursusele Tallinnas on veel vabu kohti!

Marlaina sukad, WLD
Bed Jacket, WLD


3 comments:

Unknown said...

tere,

Tahan öelda, et sul on kaunis ja inspireeriv käsitöö. Kuid nähes seda roosi kampsunit, tuli tahtmine see endale ka teha. Aga selgus, et seda mustrit ei saagi tellida. Kas sina oled sealt miskit tellinud, kui räägid siin Rubyde tegemisest. Kui jah, kuidas see tellimine sul õnnestus?

Parimat, Piret

Rees said...

No eks ma selle Ruby olen tellinud, kuda muidu ma teda koon :-))
Just käisin ja proovisin ka roosikampsuni mustrit endale osta, jõudsin makserekvisiitideni ja takistusi ei olnud. Miks see sul ei õnnestu? seletad ehk lähemalt. Muidu ei oska aidata...

Unknown said...

eh, selgus, suure luure tulemusena, et meil tööl blokeeringud paljudel lehtedel peal ja see miskipärast ka sinna kuulub. Aga eks ma kuskil mujal arvutist saan ikka selle iluduse alguse kätte. Tänud ikkagi!

Related Posts with Thumbnails