Monday, October 24, 2011

Eile Käsitööjaamas...

Eile möödus mu pärastlõuna Tallinnas. Käsitööjaama kogunesid nobenäpud ja mul oli rõõm, et kahe tunni jooksul sain rääkida sellest, mis mulle meeldib- pitsi kudumisest. Alustuseks näitasin ühte "tavalist" Haapsalu salli, et osavõtjate motivatsiooni ergutada
Foto: H.Vaher
Kuna mu avaliku esinemise vilumus ei ole veel sama särav, kui pitsitegemise oskus, siis julgustuseks oli kaasas Helen, kellega oli kokku lepitud, et mina talle-tema mulle st tarkuseivade eest sain väärt tagasisidet. Ja minu rõõmuks, nagu näha, ka väärt pildid käisid sellega kaasas. Helen on tegelikult koerafotograaf, kes ka inimeste pildistamisega suurepäraselt toime saab. Olen talle tänulik, et viitsis tulla ja viitsis klõpsata. Kuigi jah, mis suurt tarkuseiva selle-aastane Haapsalu salli kudumise võistluse võitja enda jaoks noppis... eks ta ise tea.
Foto: H.Vaher
Mida aeg edasi, seda kiiremini ma rääkisin ning koolituse teises tunnis, kui hakkasime proovitööd tegema, tegin ma hea tulemuse nimel ka juba kükke, nagu näha :-) Ikka selleks, et osalejatest keegi ei jääks ilma neist nippidest, mis vardaotsad teevad.
Foto: H.Vaher
Tundub, et koolitamine on päris minulik tegevus. Ainult kodus diivanil istuda ja vardaga lõngakera taga ajada või siis vastupidi, poleks vist lõbus. Eilsest jäi aga positiivne emotsioon ja teadmine, et ma olen saanud kellegi jaoks kasulik olla. Ma vist kojusõites ka naeratasin, sest venekeelsed noormehed trammis vaatasid kuidagi imelikult ja sosistasid. Vaevalt, et nad kotijooksu teha plaanisid, mu kohver oli ju hiiglasuur...
Foto: H.Vaher
Ütleb ju laulusalmgi, et inimesed on ilusad ja head ning eilsel õhtul ma täpselt nii mõtlesingi. Aitäh kursuslastele ja ajage siis vardad kuumaks!

5 comments:

nordwolke said...

Oh, the "normal" Haapsalu Shawl is "Linda" pattern! I love this pattern and hope to knit it one day.
You must have had lots of fun!

Rees said...

:-)
Yes, I had very nice evening with knitters!

Helen said...

Tore, kui oma teadmiste edasiandmisest nii positiivse laengu saab. Mind pani see postitus aga veel enam pitsikudumiskoolitust ka Tartusse ootama!

Tiia said...

Mina ka ootan sind Tartusse!
Jätaks mehe ja lapsed kussedajateist ja tuleks pitsile sinuga :D!
Palun!!

Rees said...

See on hea, et lõunaosariikides on huvi olemas, sest detsembri algul olengi Tartusse tulemas.

Täpsem info ilmub siia ja FBsse ning kudumisest räägin kahel päeval. Kuna aga kohti palju ei ole, siis kes ees, see mees.

Väga kindla huviga tulija võib saata mulle meili liina.rees@gmail.com ning ma panen nö eelregistreerimisena kirja ja saadan täpsema info meilile. Enne teistele kuulutamist :-)

Related Posts with Thumbnails