Tuesday, March 20, 2012

Käsitööga Tööle 2 näitus, jaanuarikuine

Kevad on käes ja minul jälle kord ees kooli lõpetamine. Nii armas on öelda kooli lõpetamine, kuigi tegelikult on tegemist kursustega. Eelmisel aastal kestis koolitusperiood üheksa ja sel aastal seitse kuud. See on piisavalt lühike aeg, et mitte tüdineda ja samas ka piisavalt pikk, et midagi kahe kõrva vahele koguda.

Käsitööga Tööle 2 kursustel oleme me õppinud nö kahes moodulis. Ärikoolitus ja loomekoolitus e. tootearendus. Esimese lõpuks peab olema valmis äriplaan, mis ka vett peab ja teise osa lõpuks kogunevad kursustel osalenute lõputööd näitusele. Minu äriplaan, mis eelmisel aastal sai kaitstud, ütles, et ma peaksin töötama nagu loom kui tahta end ja peret normaalselt ära elatada. Ausaltöelda ei olnud see teab, mis vahva väljavaade, kuid siin ma olen- elus ja terve, pere söönud ja tuju ka veel hea... Plaan oli hea ja vajalik asjade läbimõtlemiseks, kuid oli selge, et loomaks ma muutuda ei taha. Leidsin kuldse kesktee nö tootmise ja muude põnevate ettevõtmiste vahel. Põhiline oli, et saaks enda peremeheks ja palgatöölt minema :-)

Aga näitustest, nagu lubatud. Selle aasta näitus on ukse ees, kuid ma avastasin, et ei ole teiega jaganud veel jaanuarikuiseid muljeidki. Häbi mulle, eksole. Jaanuaris olid Eesti Käsitöö Majas üleval varasemate aastate lõpetanute parimad tööd. Üldkokkuvõtteks on mul vaid kaks sõna- rahulik ja väärikas. Just selline ta oli, see Best of KT2.

Väike pildiülevaade, niipalju kui fotoaparaadi akust krõbeda külmaga välja andis pigistada:

No comments:

Related Posts with Thumbnails