Monday, June 11, 2012

Haapsalu salli mustriga pontšo

Minu versioon Karukella kirjaga Haapsalu salli pontšost on siis siin:
Haapsalu salli Karukellakiri
Mõte pontšo kududa oli mul juba aastal 2009, aga eks läks nii, et muud kiiremad tööd lükkasid head mõtted tahaplaanile. Kui Haapsalu salli raamat ilmus, ei suutnud ma ära imetleda selle õlakatte graatsiat. Aime Edasi ei hoidnud tarkust vaka all, andis oma blogis ka kudumiseks retsepti, aga kuni selle kevadeni polnud mul mahti pontšole mõelda. Tõuke kududa andis Külli soov ja nii siis tööks läkski.

Nagu mulle ikka kombeks, ei pea ma antud kudumisõpetustest kinni. Proovilapp ütles, et nagunii peaks minu kootud pontšo olema natukele laiem ja ka pisut pikem ning nii ma oma kahandusetakti ise välja mõtlesingi. Küll on raamatupontšoga sarnane see, et nii keha ees- kui tagaküljel jookseb rinnalaiune tsoon, kus kahandusi ei teinud. Kaelaava sai täpselt paras, algsetest kahtlustest hoolimata ja on korralikult üle heegeldatud.
Te ei kujuta ette, kui nõudlik muster see on! Kes on kudunud, eks see teab, et mustri pähejäämine ei ole lihtne (selle pontšo puhul olin kuni lõpuni nina paberites, sest kartsin eksida). Salli puhul, mille kunagi Karukellakirjas kudusin ma nii pinges polnud, aga siis polnud ju ka kahandusi mängus. Kes pole seda mustrit kudunud, aga otsib väljakutset- soovitan soojalt!

Loodan, et uuel omanikul on selle pontso kandmine suureks rõõmuks. Pilgumagnet on ta kindlasti, kas pole?

3 comments:

FadenStille said...

What a dream.....
Love it s much.
Anett

Arella said...

Oh, mis iludus! Kandja püüab kindlasti palju imetlevaid pilke.

Laura said...

Tõesti väga ilus!

Related Posts with Thumbnails