Tuesday, May 17, 2016

Mustri nimi- Lumemari

Ma tänan kõiki, kes aitasid sellele mustrile nime leida! Olgugi, et paljudele kangastus tähistaevas, siis muster sai nimeks Lumemari. Tore, kas pole? Tähetee ja Põhjatäht on tegelikult juba salajases mustriraamatus olemas, seega hajali rõõmsad nupud mustris hakkasid õigepea mulle tunduma vägagi ja ainult lumemarjalikud. Ma olen kõikidele abilistele tänulik, sest nimedelaviin aitas mul aru saada, et see töö ei olegi nii raske, vaja vaid sõprade abi paluda, et mõte kännu tagant liikuma saada. Juta ja Tiina, homme saadan teile tänuga peotäie mustreid, Mummumimmu- palun Sinu aadressi, et ka Sind kostitada. Huvitav, kas ka teinekord võiksin veel abile loota? Uskuge, seda läheb vaja... Kes nüüd Lumemarja kohe kududa tahab, siis palun veel pisukest kannatust. Ta tuleb. Rõõmsad tervitused kõigile nimetalgulistele!

3 comments:

Iglu said...

ooo, muster on õige nime saanud. Mulle tuli ka esimese nimena suhu lumemari :) ja näe ongi. Imekaunis muster!

MummuMimmu heietused said...

juhuuu! :P Googelmoogel pakkus lumemari asemel lumimari, sellest ka viimane pakkumine :)
ja no need nupud, need on sul nii ilusad! :)

Anonymous said...

Selle põõsa nimi on päriselt jah lumimari. Mul kasvab ka aias ja on roosade nuppudega, nii et peaksin vist roosa salli kuduma.
Marien

Related Posts with Thumbnails