Monday, January 10, 2011

Leivarätt, mõeldes palavale suvele...

Minu tänasest postist leiab soovija mustri, mida kududa. Vabandust, salle veel ei saa, nendega tuleb oodata kuu lõpuni ja siis, ma tõesti luban, saab sallimustreid ja rohkem kui ühe!!

Tänane muster on ise lihtne, nagu ka ese, mida õpetuse järgi saab kududa. Tegemist on leivarätiga, millel Kroonprintsi motiiv. Töö käiku kirja panema sundis mind kerge edevus ja üks vahva Isetegija.net liige ning see juhtus suve kõige kuumematel päevadel. Mäletate, nii kuum oli, et tahtis ära tappa!?

Algselt pidi see väike töökirjeldus minema ühte raamatusse, aga nagu vahel selgub, ei õnnestu kõik plaanid ja tegijate poolt jäi raamat välja andmata. Nüüd, kus hanged on sadanud silmini ja viimastel päevadel sulanud taas põlvini, on aeg see väike õpetus välja tuua. Nagu ma ütlesin, tegemist on üsna lihtsa kudumistööga, pelgama ei peaks ka vähemvilunud kudujad!

Eraldi tänan ma selle projekti juures Marvet, kes suveleitsakus võttis vaevaks mulle pildistamiseks leiba küpsetada! Mäletan küll kui palav oli su köök, seda suurem aitäh!

Klõpsates saab allolevat näha suuremalt ja muster on vabalt kasutatav ning prinditav.

Pisike palve: kui saad leivaräti valmis ja seda näiteks oma blogis esitled, siis ole hea, lisa link minu blogile. Tänan ette!

NB! Äärepitsi rida nr 7 parandatud 04.11.2011 (varasema kolme silmuse kokkuvõtmine asendatud tavalise silmusega). Allpool toodud parandatud versioon

9 comments:

Monika said...

Imeline!
Ma pole küll ise leivaküpsetaja, kuid mul on mitu tuttavat, kes seda teevad... ühel neist on paari päeva pärast sünnipäev ja ma mõtlesingi, mida kinkida. Selline asi oleks just paras!!!
Aitäh idee ja õpetuse eest!!!

Anonymous said...

Mitte ainult ei viita blogile vaid sinu arukust ja usinust kiidan ka taevani. Sa oled 1 näidiseksemplar haruldasest inimesest ja käsitöö tegijast. Edu sulle kulla Reesikene.
Sinu käe all sünnivad imed seda ma juba tean.

dofilus said...

Väga hea idee! Võtan plaani :)

kristel said...

Tõesti kaunis! Igati raamatuvääriline :)

Anonymous said...

Igati kaunis töö, mis ahvatleb järeleproovima. Aitähh õpetuse eest! Kahju, et asi raamatusse ei jõudnud, aga ma usun, et ükskord Sa teed seda niikuinii. :)

Anonymous said...

Aitäh! Väga hea idee ja kaunis töö.

Anonymous said...

Väga kaunis ja õhuline!

Lillysmuul said...

Ilus!
Ega see juhuslikult ka Ravelys normaalse failina saada pole?
Ma ei suuda sealt apsist seda korralikult näha ega printida.

Rees said...

Vat, kahju, aga selle originaal läks koos vana arvutiga ja Ravelrysse ma tol ajal mustrina üles ei pannud. Äkki lihtsalt copy-pastega õnnestuks Sul midagi endale paberile tekitada... Vabandust!

Related Posts with Thumbnails