Sunday, April 3, 2011

Loosimise tulemused selgunud!

Nädal tagasi palusin teilt abi, et saada selgust selles, mida kudujad inimesed tahta võiksid. Tasuks lubasin väikest lõngaüllatust. Tänaseks pean ma vaid imestama, kui tublid on olnud vastajad ja tänulikkusega ütlen, et iga täidetud küsimustik on loonud mulle selgema pildi olukorrast. Vastuseid tuli ligi 200, suur aitäh nende eest!!

See küsimustik, õigemini mõtlemiskoht, on osa äriplaanist, mida tahan  veel enne selle kuu lõppu valmis saada ja kaitsta. Kes mu tegemistega kursis, siis need teavad, et asusin sügisest Käsitööga Tööle2 Pärnu gruppi. Vahvad koolipäevad hakkavad aga kahjuks otsa saama ja see tähendab, et ees ootab ärimooduli lõpetamine ja veel ka käsitöönäitus, millega on mul ambitsioonikamadki plaanid kui äripoolega.

Täidetud küsimustikud andsid mulle selgema pildi ja palju julgustust ehk sügise hakul või vastu talve kutsuda ellu mõned kursused. Otse loomulikult ei ole ma mihkel iga asja ja kudutehnika peale, aga mõnest teemast ma julgeksin juba rääkida küll. Samas ma tean ka mõnda teist usinat käsitööinimest, kes oleksid mihklid jälle teistele teemadele. Niisiis- loodetavasti ei jää need tulemused vaid märgiks paberil ja saan soovijate meilidele saata laiali ka kutseid reaalsetele üritustele.

Loosimisest ei saa ma vahvaid ja malbeid pilte teile näidata, kus õrnroosa lapsekäsi valib sedelite vahelt selle "õige". Ma nimelt olen tööl praegu :-) Aga seda ägedam äkki ongi... Teeme nii, et las ütleb seadusesilm kõrvallaua tagant kaks saatuslikku numbrit ja siis vaatan, kes nende numbrite taga mu nimekirjas on. Nii, tähelepanu! Valmis olla! Jaaa...

Numbrid olid 50 ja 100 ning nende taga peituvad inimesed, kelle meiliaadressid (otse loomulikult ei saa ma neid üleni kirja panna) algavad kombinatsioonidega tee.v....@...... ja kulla3.....@...... Palju õnne teile! Pärast posti netiavarustesse saatmist kirjutan teile kohe, et edasises kokku leppida. Esimesele kenale inimesele paneks teele sallitäie loodusvalget Haapsalu salli lõnga ja teisele kolmnurkräti jagu rohetoonides lõnga.

Tänan veelkord kõiki, kes aitasid mind vastates küsimustikule! See oli minu jaoks väga oluline etapp!


2 comments:

Terje said...

No ei ole võimalik:)

Lariata said...

Õnnitlen võitjaid! :)

Related Posts with Thumbnails