Wednesday, March 3, 2010

Kole-ehete tulemine...

Kui hoog hakkab peale tulema, siis on kergem kui sa sellele kohe järgi annad, ütleb moodsa aja Reesi vanasõna.
 
Ma pole laisa inimesena kunagi tundnud erilist tungi Isetegijate seltskonnas projekte ellu äratada, ammugi neid vedama hakata. Säälsed tegijad, vähemasti enamus neist on aga väga mõnus seltskond ja pärast Taaskasutusprojekti väljareklaamimist kui mul pettumusest alumine lõualuu vastu lauda käis, hakkas peas tiksuma mõte, et võiks kamba peale teha ka hoopis laiapinnalisemat taaskasutust. Olgu, õmblemine ka, miks  mitte, aga on miljon võimalust veel üle enda varju hüppamiseks ja prügist tarviliku tegemiseks. Naised, lööge kampa!
Nende kole-ehetega on nagu palju muuga- sajad on neid meisterdanud, viidata pole konkreetselt kellelegi, idee noppisin pildipankades tuulates. Iga tulem on omapärane ja tegijale kallis. Minule vähemasti küll! Ja need ehted on MINU NÄGU (ee, mitte et ma kole oleks, aga põhimõtteliselt, saate ju aru ;-)))
Käevõrude retsept: 90% PVC voolikut, 5% ajalehepaberit (antud juhul on tegemist eriti "peenete" käevõrudega, sest kasutatud on inglisekeelset kirjandusklassikat, mis leitud Rapla arestimaja prügikastist //haritud inimesed?!? Sealt olen varem korralikke käsikirjalisi luuletusigi leidnud//). Viie viimase protsendi sisse mahub PVA, värvipigmendid ja- pulbrid ning paks lakikiht. Ja aega, seda kõige kallimat ressurssi, kulub nende peale PALJU! Üllatavalt palju!
 

12 comments:

Tuulike Kivestu-Rotella said...

Armas Rees! Mida teed Sina Rapla arestimaja prügikastis? :D:D:D
Aga käevõrud on väga uhked! Mine või vastuvõtule!

Rees said...

Juulike, ma käin seal vahest salaja suitsetamas. Psst, ülemustele ära räägi... ;-))

Trika said...

Väga, väga lahedad käevõrud!!! Mu lemmikud

Maarit said...

Võrratud kaunitarid!!

Lucy said...

Nii vinged! :)

Tuulike Kivestu-Rotella said...

Hmmm, peaksin Sinuga seal mõneks mõnusaks sigaretiks ühinema - äkki hakkab ka midagi väärtuslikku silma ;)

Drex said...

Väga lahedad!

B. said...

No jälle viimase peal lahedad asjad! Eriti hea idee on see PVC voolik, just mõtlesin, mida võiks käevõru sisse panna.

Urri

Noor_Perenaine said...

Mul ei ole sõnu!! Tõeliselt ägedad käevõrud!!

Laima said...

Imelised võrud...olen omagi käe juba vanapaberile andnud...
ei tea,kas mittesuitsumehi ka prügikasti lubatakse...;)

Krentu said...

Tõesti väga ilusad ja iseloomuga :) ma paneks sellied iga kell oma rannet ehtima :)

viki said...

Aiai, kes see veel suitsetab ;)
Ma küll isetegija pole ammu aga teen siis tõsisemalt sinu ülesskutsel ja eeskuul taaskasutuses midagi :)
Vinged käevõrud!

Related Posts with Thumbnails