Saturday, August 7, 2010

Tänase päeva tõrvatilk...

... on nii hiiglaslik, et mul ei olnud tahtmist/jaksu inimesega rääkima minna. Märjamaa Päevade käsitöölaat on nutuselt kokku kuivanud! See polegi põhiuudis. Hullem on see, et niigi väheste müüjate hulgas leidub selliseid...

Viimistlemata, absoluutselt viimistlemata sokkidega...
Kahandused on tehtud ma´itea, mis kuramuse valemi järgi...
Ja see hind???
Mul on hea meel, et ma täna müüma ei läinud. Vastasel juhul oleksin ma kas kuumarabanduse või kurvastuserabanduse saanud.

Selliselt me hindamegi ennast ja oma esiemadelt pärandiks saadud väärtuslikke oskusi?

4 comments:

Anonymous said...

oli nutune tõesti, ise sain ühe kadakast tehtud karbikese omanikuks :)

tõrvalill said...

TÄITSA JAMA. Aga pole midagi teha, seni kuni jätkub sellisele kaubale ostjaid (kelle silmanägemine ja teadmised pole just kiita), leidub ka pakkujaid. Ärme isegi vaadata sellise kauba poole! Kurb on see, et käsitöölaatadel väikestes kohtades, on enamus kaupa pärit ikka Poola turult. Vähe on neid Eesti oma tegijaid kes julgeks oma asju näidata !

Lariata said...

Nukker lugu.. Võib olla on kootud need sokid kudumismasinaga? Või pole need sokid üldse villased.. Nagu ostja ma ei ostaks, sest paistavad kahtlased. Turuanalüütikud räägivad, et liiga kõrge ja ka liiga madal hind hoopis peletavad ostjaid eemale..

Sokike Sahtlist said...

Aga minul tuli mõte, et ehk on hoopis puuetega inimeste kootud? Üritatakse ju neid ka mitmesuguste ettevõtmistega tööturule tuua, kelle võimed ja oskused tavatasemele alla jäävad...

Related Posts with Thumbnails