Wednesday, January 27, 2010

Tugev kui raudnööp...


... tuleb mul nüüd olla, sest suure heegeldustöö lõpuni on jäänud kaks nädalat ja paar päeva ning valmis on veel vaja heegeldada. kaks kardinat st 32 tundi usinat konksutamist.Üle 80 tunni on juba tehtud. Randmed ragisevad. Kaelakont ka. Aga ma pean ellu jääma!

Ellu peab jääma jah, sest nii palju põnevat ootab ees, kui see suur töö seljataha saab! Vihjeks: ma tükeldan plastpudeleid ja olen lausa kommipabereid hakanud koguma, et neist ehteid meisterdada. Lollakas? Mmhm, võib-olla. Vahet pole... Aga oodake, ma teile varsti näitan kuidas tapeet läheb käevõruks ja pudel lilleks! Ja õllepurgi paneme koos villaga vanuma ja... vot rohkem ei luba.

Sest lubamistega läks kord jälle nii, et aasta alguses endale lubatud kangelastegu- elu ilma tubakata- kestis 21 päeva. Teisalt vaadates- asi ju seegi, kõige raskema aja elasin ilma suurema valuta üle. Ärge nüüd küsige, mis juhtus, et uuesti konksu otsa lendasin. Midagi ei juhtunud, lihtsalt kehv kangelane olen :-) Iseendale tõestan ära ja vajun siis lössi. Ja eelmise aasta lubadus saada kauniks lõppes vaid paari mahavõetud kilo ja uue soenguga... Bööö, luuser missugune! Vahel vannitoas vaatab Willendorfi veenus peeglist vastu. Seda muidugi umbes sama kehva tujuga päevadel kui täna...

Vabandust, et vingusin! Tegelikult tahtsin öelda, et kel käed paigal ei seisa ja kes paberit armastavad, leiavad väga vahvaid ideid lehelt nimega Folding Trees Täna öösel tööl olles nikerdasin nagu väike laps. Aeg läks ruttu ja üks asi viis muudkui teiseni. Pildid selle lehe Flickri-showlt:


Ja teiseks tahtsin öelda seda, et nööbipildil on pross, mille tegemisel ma esimest korda kasutasin vilti viimistledes žiletitera. Lihtsalt raseerisin pikad lendlevad karvad ära, sest kunagi ammu ostetud Jõgeva-villa ports jääb alati ilgelt karvane. Naljakas tegevus oli see villapalli karvutustamine. Kes veel nippi ei teadnud, siis nüüd teate.

Ja kolmandaks: eelmise posti sõrmused panin  oma veebipoodi üles. Kes tahab, palun, olge lahked! Teisi samasuguseid ei ole ega tule nagu ma öelda armastan. Üldse tegin seal natuke ümberkorraldusi ja osa korralduslikke töid on veel pooleli. Inventuur käib ja tegelikult oleks suur osa asju vaja ümber pildistada või siis üleüldse üles riputada. Karbid ju head-paremat kapis täis...Kallid sõbrad- alati kui olen palunud, olen ka head nõu saanud- seekord palun teiepoolset konstruktiivset kriitikat!! Kuidas pood selles vormis üldse kõrvaltvaataja ja potensiaalse ostja pilgule on? Mida julgemini tagasi kajate, seda tänulikum ma olen. Kui arvad, et kommentaarium ei ole sobilik koht, siis ootan väga ka märkusi meilile. Eriliselt väärt nõuandjale panen äkki ka väikese meelehea välja...

7 comments:

Keson said...

Kallis Rees, me kõik anname endale aegajalt lubadusi ja siis lihtsalt saame mainida, et ei tulnud välja :P Minagi juba pikemat aega luban endale, et hakkan tubliks ja ilusaks, aga asja ei saa ei ühest, ega ka teisest. Ja sinu ideede rohkus ja pidevad uued otsingud on nii huvitavad, et ma olen sind alati kui ilusat ja huvitavat inimest imetlenud. Alati kui Raplas olen mõtlen, et tuleks külla, aga... no jah. Vat see tossamise värk on ainuke selline pahe, aga ühel inimesel peab ju ka mõni pahe ikke olema :D
Jõudu ja jään kannatamatult ootama uusi tegemisi

Anonymous said...

Kulla Rees, ära nüüd kurjusta endaga ;-).
Oi kuidas ma ohin ise kaalust alla võtmisega. Mul ei ole iseloomu mitte võtta mittemidagi. Ma ei saaa sellega hakkama. Olen väikest kasvu ja nagu pallike veeren punktist A punkti B.
Suitsetamisega läks asi kuidagi väga kergelt( seekord). Lihtsalt 13.12.2005 tegin hommikul kell 8.00 oma viimase suitsu. Ma lihtsalt ei viitsinud poodi minna ja kuidagi läkski nii...
Arvan, et seekord ei olnud see õige aeg Sul suitsetamise maha jätmiseks ;-) ja kaaluga sõbrustamiseks.
/vusserdis/

Ilme Aim said...

Ootan ikka Su uusi töid. Ja ära mõtle sellele mida ei suuda, vaid ikka sellele mida suudad. Ja Sa oled suutnud ja suudad palju

Anonymous said...

Ei ole hulli miskit. Ma juba ise oi-kui-kitmes-aasta .. luban hakata ilusaks ja saledaks, no ei tule välja mitte! Ja suitsetamisega on ka see lugu, et ei saa mitte maha jätta, kuna pole selle pahe küüsi langenud...
Aga mis ma öelda tahtsin, see, et ootan alati sinu imelisi töid, just seepärast, et oskad kasutada vahvaid materjale. Ja kuna Sa muidu nii omapärase käekirjaga ehteid valmistad ja nii imeliselt neid eksponeerid, siis .. no üks pahe võib ju olla, see tasakaalustab üldist pilti, eksju :P:P:P

Drex

Arella said...

Poeke on kena ja ülevaatlik. Fotod ilusad, selged, paraja suurusega. Jäid silma mõned kiirel tippimisel tekkinud tähevead. Suures pealkirjas (bänneris?) on täpitähtede asemel mingid kronksud (Mozillas)? Kogu pood eestikeelne, seega võiks ka "guestbook"i asemel olla "külalisteraamat". Ja kui palju kaunist käsitööd, mida blogis pole näinud! Jõudu edaspidiseks!

Anonymous said...

Oled lihtsalt imeline, eeskuju ja inspireerija. Ole ikka just selline, nagu oled.

Marmelaad said...

tead...minul on ka needsamad vead ja lubadustekott lohiseb koguaeg järgi, nojamissiis:)
sinu blogist ja poest niipalju, et...
blogi ja pood on põnevad
ainuke asi mida mina "ära kaotaks" on need kalapilguga mütsimannekeenid (ma üldse ei armasta mannekeene):D nad on nii ükskõikse näoga, ausalt (kandes sinu ilusaid mütse): samas ühel pildil kus ise mannekeen oled, on mütsi kohe vahva vaadata ja sinu lustlikku nägu ka:D
ja veel üks "viga" - kirjuta rohkeeem ja tiheminiiii:DD

Related Posts with Thumbnails